Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang? Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn ontvangen én betaald, worden diezelfde dag nog in orde gemaakt en verzonden. Uw bestelling zal dan meestal binnen 1 à 2 werkdagen worden bezorgd. Rondom de feestdagen en in de maand december dient u rekening te houden met langere levertijden. Ik heb mijn bestelling na 3 dagen nog steeds niet ontvangen? Controleert u eerst of de betaling al is overgemaakt, is dat inderdaad het geval dan kan het zijn dat het erg druk is bij PostNL en dat uw bestelling nog onderweg is. Heeft u na 5 werkdagen uw bestelling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op. Verzenden jullie ook naar België of elders naar het buitenland? Voor klanten in België en Duitsland verzenden wij bestellingen rechtstreeks vanuit deze landen via de lokale postdiensten. Hierdoor heeft u een grote mate van zekerheid dat uw bestelling zal worden bezorgd. Voor klanten elders in Europa versturen wij bestellingen enkel en alleen vanuit Nederland en is het risico van niet-levering voor de klant zelf. Kan ik ook via iDeal of Creditcard betalen? Ja, dat is mogelijk en u kunt tevens via een bankoverschrijving betalen. Contante betalingen zijn ook mogelijk als uw bestelling rechtstreeks aan de deur wordt afgeleverd door onze koerier of bij levering op locatie. Wordt mijn bestelling discreet verzonden en staat er geen afzender op mijn pakket? Alle bestellingen worden discreet verzonden zonder afzender of reclame. Op het pakketje of de envelop staan alleen uw adresgegevens. Kan ik mijn bestelling bij een PostNL-afhaalpunt laten bezorgen? Nee, dat is niet mogelijk. Gebruik bij voorkeur uw eigen adres. Als dat niet mogelijk is, kunt u eventueel een ander bezorgadres opgeven tijdens het bestellen via onze site. Betaal ik ook verzendkosten? De bezorgkosten bedragen 3,95 euro voor bestellingen tot 50 euro. Daarboven zijn de bezorgkosten inbegrepen in de prijs. Vanaf 75 euro wordt uw bestelling gratis met Track & Trace verzonden (alleen binnen Nederland). Koerierskosten zijn afhankelijk van de locatie waar uw bestelling wordt afgeleverd door onze koeriersdienst. Voor meer informatie stuurt u ons een bericht naar: info@kamagraland.nl Ik heb mijn bestelling gekregen, maar de verpakking is beschadigd. Wat moet ik doen? Het kan wel eens voorkomen dat uw bestelling beschadigd is. In het geval er een tablet uit de verpakking is geraakt dan is dit geen probleem en kunt u deze nog gewoon innemen. Mochten er tabletten verpletterd zijn, neem dan contact met ons op en wij zullen samen met u kijken naar een passende oplossing. Hoe weet ik zeker dat ik geen namaak koop bij jullie? Al onze producten zijn legaal en komen van gerenommeerde farmaceutische bedrijven waarin kwaliteit de norm is. Daarnaast testen wij al onze producten op echtheidskenmerken nog voordat het naar de klant toe gaat. U kunt er dus zeker van zijn dat u bij ons altijd het origineel koopt. Ik heb zojuist een bestelling gedaan, maar geen bevestiging daarvan ontvangen? Wanneer u voor het eerst bij ons bestelt en u ontvangt niet direct een bestelbevestiging, kijkt u dan even uw spam map na. Meestal is de bestelbevestiging dan daarin terecht gekomen. Ik wil mijn bestelling liever komen ophalen, kan dat? Ja, dat kan. Wij bezorgen namelijk ook op locatie in Limburg en u rekent dan contant af met de koerier bij levering van het product. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden via ons e-mailadres:info@kamagraland.nl Bezorgen jullie ook per koerier? Wij bezorgen ook per koerier in Belgisch en Nederlands-Limburg en in Noordrijn-Westfalen in Duitsland vanaf 100 euro per bestelling plus een vast koerierstarief van 15 euro. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden via ons e-mailadres: info@kamagraland.nl |